Παρασκευή 9 Μαρτίου 2007

Μαντινάδες από τον Νεκτάριο Σταματάκη(μέσω του Αντώνη Ε. Καραγιαννάκη!!!)

Νικήτα γεια και χαρά!!!
Εύχομαι να είσαι και να τα περνάς υπέροχα!!!

Φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι ΚΑΣΙΩΤΕΣ σε όλο τον κόσμο,
χαίρομαι που τα λέμε μέσω το Ιντερνετ και που μαθαίνουμε νέα
σας και νέα από την ΚΑΣΟ μας και φυσικά χαίρομαι που γίνονται
ιντερνετικά γλέντια ,εγια σε αυτό το site που έφτιαξε ο καλός μας
φίλος ο Νικήτας.

Προχθές, λοιπόν απού μιλούσα στον καλό μου φίλο και "κολητό" Νεκτάριο Σταματάκη,
ο γνωστός, ξέρετε εσείς, αυτός που παίζει την υπέροχη λύρα, αυτός που τραγουδάει, έχουμε μεγαλώσει μαζί οι 2 μας, αυτός που μαζί έχουμε στήσει γλέντια και γλέντια και τι γλέντια..., ε, αυτός λοιπόν ο Νεκτάριος αποφάσισε να απαντήσει με το δικό του ξεχωριστό τρόπο, με τι άλλο με, μαντινάδες. Μια και μια για ούλους μας, που μόνο αυτός ξέρει να βγάζει. Έχουμε λοιπόν και λέμε και καλή διασκέδαση.
Οι απαντήσεις είναι ευπρόσδεκτες...
Να είστε όλοι καλά Αντώνης Ε. Καραγιαννάκης....

Έχουμε λοιπός και λέμε..........

Λέει λοιπόν ο Νεκτάριος.....
τώρα ποιό σκοπό θέλει να παίξουμε δεν ξέρω,αλλά αυτός τραγουδάει.

"Πάλι εις το τηλέφωνο μιλώ με τον Αντώνη
και μαντινάες λέει μου κι όλο με μερακλώνει

Ε(β)ωκε μου αφορμή να κάτσω να ταιριάσω
να θυμηθούμε τα παλιά που κάναμε στη Κάσο

Ήκουσα πως στο Ιντερνετ πολλοί μαντιναϊζου(ν)
σαν τη παρέα άμα βρεθεί, στη Κάσο και γλεντίζου(ν)

Ήμπα πολλοί στο Ίντερνετ και από που ν' αρχίσω
μα θα τους μπιάσω με τη σειρά, ούλους να τους πλουμίσω

Και πρώτα πρώτα θε να πω, του φίλου μου τ' Αργύρη
πως θέλω να νταμώσουμε σε κάποιο πανηγύρι

Κι οι δυό μας να κοντράρουμε σ' ένα γλέντι πάνω,
όπως ο Λιός του Νικολή μαζί με το Μπαλάνο

Και του κουμπάρου μου (Χάρης Βάλλας) θα πω, που όμορφα ταιριάζει
μες στη παρέα σα βρεθεί πάντα διασκεδάζει

Άμα θ' ακούσει οξαρά κι η λύρα μου να παίζει
αμέσως μερακλώνεται και βγαίνει στο τραπέζι

Κι εκείνος είναι γλεντιστής και μερακλής συνάμα
προπάντω σα νταμώνουμε πάνω στον Αη Μάμα

Ήκαμε γιους και χαίρεται, γιατί θα το κλουθούσι
και θα 'ναι στη παρέα μας μαζί μας να γλεντούσι

Τώρα θα έρθει στο χωριό και θέλει και να χτίσει
θα βλέπει Αρμάθια και Μακρά και τον Αποσπερίτη

Τώρα που θα 'ρθεις σστο χωριό θα 'σαι Αμαρινιώτης
(δ)εν θα σε λέου Μπαλουξί, (δ)ε θα 'σαι πια Φρυδιώτης

Και του Σοϊλη να του πεις καλά να τις ταιριάζει,
γιατί με το Κουσόχειλο πες του θαρρώ πως μοιάζει (χωρίς παρεξήγηση)

Ούλους θαρώ τους ήγραψα μα ξέχασα σε πούρι
κι εσύ ταιριάζεις όμορφα Νικήτα του Καμπούρη

Ω, Ημητρούλη, φίλε μου καϊσε στ' αυγά σου
τις μαντινάες που 'βγαλες (δ)εν είναι η βουλειά σου

(Δ)εν είναι Ημήτρη φίλε μου σιτάκα και ντουρμάες
να μπαίνεις μες στο Ιντερνετ να βγάζεις μαντινάες

Για τα στιχάκια που 'βγαλές δεν έχουσι αξία
γιατί δε βγαίνει όμορφα η ομοιοκαταληξία

Δεν ξέρω μες στο Ίντερνετ να γράφω τα στιχάκια,
γιατί γλεντίζω όμορφα στης Κάσου τα σοκάκια

Εγώ (δ)εν είμαι ποιητής μα ρημαδός εκφράζω
τη μαντινάδα στο λεφτό φίλοι μου τη ταιριάζω


Με εκτίμηση και πραγματική φιλία
Νεκτάριος Σταματάκης
Σητεία-Κρήτη


Αυτά, λοιπόν και άλλα πολλά μου είπε ο Νεκτάριος στο τηλέφωνο
προχθές το βρά(δ)υ, με πολλά κέφια και όρεξη - άλλο που δεν ήθελα κι εγώ- αλλά είχα πολλή βουλειά.
Μου είπε επίσσης να σας στείλω χαιρετίσματα και ετοιμάζει κι άλλες, οπότε
μείνετε συντονισμένοι χι χι

Με τη σειρά μου κι εγώ να στείλω χαιρετίσματα σε όλους σας, όπου και αν είστε
και σύντομα με το καλό στην ΚΑΣΟ μας για πολλά γλέντια. "

"Θα το φωνάξω ν' ακουστεί σ' ανατολή και δύση
χαρά την έχει ο άνθρωπος στη ΚΑΣΟ σα πατήσει!!!!!


Αντώνης Ε. Καραγιαννάκης
Aθήνα 09/03/2007